Inspiration

Tuesday 6 September 2011

Here I am Friend


Here I am Friend


In my loneliness
I think of you
In my blissfulness
There were you

These past days
I always reminisce
The times that we are together
The smiles and the laughter

And now I seem to be
Flotsams in the sea
In which the waves carry
Wherever they take me

What I can’t understand
The emptiness I feel inside
For you may have forsaken
And you may have changed then

My only wish for you
Wherever you may go
In the city of lights
You’ll continue your flight

The success that you aim
That has always been your dream
In the hope of life’s improvement
That’s why you left my friend

I wish you will bear in mind
The place you left behind
And this forlorn friend
That misses you and always has been…

Ako Kini Higala

Sa akong paginusara
Gihandom ka
Sa akong pagmaya
Gihanduraw ka

Sa mga adlaw nga nilabay
Ako kanunay nagsubay – subay
Sa mga panahon nga gikauban ka kanunay
Kung diin ikaw nagtalidhay

Ug karon ako nahisama
Sa mga gapnod gipasa – pasa
Sa balod gidala – dala
Ug bisan asa mahitugpa

And dili ko mahisabtan
Kanunay naghuot kining dughan
Tingali imo nga gikalimtan
Ug dako kana ug kausaban

Ang bugtong kong panghinaot
Nga sa imong pagsuot – suot
Sa syudad nga magahob
Imo untang makab ot
Ang pangandoy nga tugpaw
Subay sa imong panglantaw
Nga ang imong kahimtang mousbaw
Maong nitalikod ikaw

Hinaut nga dili nimo hikalimtan
Ang imong gigikanan
Ug kining higalang naa sa kasub anan
Tungod kanimo akong gikamingawan….

Ako Ito Kaibigan

Sa aking pagiisa
Iniisip kita
Sa aking pagsasaya
Ikaw ay naaalala

Sa mga araw na nagdaan
Aking binabalik – balikan
Ang mga sandaling tayo’y nagkuwentuhan
At ikaw ay lagging nasiyahan

Heto ako ngayon
Parang yagit na patalun - talon
Tinangay tangay ng alon
Hindi alam saang banda paroon

Ang hindi ko lubos maisip
Bakit dibdib ko’y nagsisikip
Tiyak hindi mo napagtanto
Malaki na ang iyong pagbabago

Ang tanging hiling ko
Na sa iyong paglayo
Sa lungsod na magarbo
Itanim sa iyong ulo

Ang matayog mong pangarap
Para sa buhay na masarap
At alisin ang pamilya sa hirap
Kaya ikaw ay nagpapakahirap

Usal ko’y huwag mong kalimutan
Ang iyong Inang bayan
At ang tunay mong kaibigan
Na maghintay sa iyo mapasa walang hanggan…

1 comment:

  1. Dedicated to my OFW friends and friends of the page...

    ReplyDelete